آدرس دفتر:

کرج-فردیس-شهرک طالقانی-خیابان طالقانی-بعد از میدان طالقانی-روبروی کوچه حکیمی فر

شماره تماس دفتر 02636637394---02636602986
شماره همراه پشتیبانی 09336005882

خرید پرینتر سه بعدی خانگی

همه ما بر اساس نیاز و یا فانتزی دوست داریم که از تکنولوژی‌های روز دنیا در منزلمان نیز استفاده کنیم و چه تکنولوژی هیجان‌انگیزتر از پرینترهای سه بعدی خانگی.

اما آیا خرید پرینتر سه بعدی خانگی مقرون به صرفه است؟

خرید پرینتر سه بعدی خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

پرینترهای سه بعدی خانگی ابزاری کارآمد است که برای ساخت نمونه‌های اولیه هر محصولی که می‌خواهیم تولید کنیم مناسب می‌باشد؛ این محصولات می‌توانند در زمینه معماری، جواهرات، صنایع خودرو و … باشند.

با خرید پرینتر سه بعدی خانگی افراد قادر خواهند بود با استفاده از این وسیله ابزارهای مورد نیاز خود را بسازند و حتی نمونه‌های اولیه و ماکت طرح‌های خود را برای ارائه به مشتری به مرحله تولید برسانند.

قیمت پرینتر سه بعدی خانگی

یکی از عواملی که در نظر مشتریان در تصمیم‌گیری برای خرید پرینترهای سه بعدی خانگی تاثیر می‌گذارد قیمت پرینتر سه بعدی خانگی FDM است. با توجه به اینکه هر روزه در بازار تولید پرینترهای سه بعدی با پیشرفت‌های بسیاری رو به رو هستیم، این محصولات روز به روز ارزان‌تر و کوچک‌تر می‌شوند به طوری که هم اکنون پرینترهای سه بعدی خانگی سایت آمازون با قیمت کمتر از 400 دلار فروخته می‌شود.

محصول پرینتر سه بعدی خانگی FDM

با خرید پرینتر سه بعدی خانگی قادر به انجام چه کاری خواهید بود؟

با خرید پرینتر سه بعدی خانگی هر شخصی قادر خواهد بود تا ابزار کوچک، قطعات گم شده یا شکسته پلاستیکی، قطعات ابتکاری که می‌تواند به نوعی موجب سهولت انجام برخی کارها گردد را در خانه خود تولید کند.

با این تکنولوژی شما هم می‌توانید با استفاده از فیلامنت‌های رنگی محصولات خود را تولید کنید و یا اینکه هر محصول را پس از تولید با سلیقه خود رنگ‌آمیزی کنید.

ابعاد قطعاتی که پرینت می‌کنید چقدر است؟

برای خرید پرینتر سه بعدی خانگی به ابعاد جعبه ساخت آن توجه کنید. این ابعاد باید متناسب قطعاتی که شما می‌خواهید تولید کنید باشد.

ابعاد جعبه ساخت بزرگترین طول، عرض و ارتفاعی است به صورت تئوری می‌تواند یک قطعه در آن قرار بگیرد. پرینترهای سه بعدی معمولا ابعادی برابر با ۱۵ الی ۳۰ سانتی متر مربع را پوشش می‌دهند. این در حالی است که پرینترهای بسیار کوچکتر نیز وجود دارند و البته پرینترهای چند متری نیز در بازار پیدا می‌شوند. نکته‌ای که وجود دارد این است که بیشتر پرینترهای سه بعدی جعبه ساخت مربعی ندارند و یکی از سه محور آنها بزرگتر از دیگران است.

هدفتان از خرید پرینتر سه بعدی خانگی چیست؟

اگر قصد خرید پرینتر سه بعدی خانگی را دارید، این سوال را از خود بپرسید که واقعا می خواهید با آن چه بسازید؟

می‌توانید قبل از اقدام به خرید پرینتر سه بعدی خانگی اف دی ام، از سایت‌های مرتبط با چاپگرهای سه بعدی دیدن کنید. با این روش ترتیب مدل‌هایی که با استفاده از این فناوری ساخته شده‌اند و همچنین تفاوت کار یک چاپگر سه بعدی خانگی با یک چاپگر سه بعدی صنعتی را مشاهده می‌کنید.

پرینتر سه بعدی خانگی

با خرید پرینتر سه بعدی خانگی صاحب کارخانه خانگی شوید

پرینتر سه بعدی خانگی یک کارخانه خانگی را در دسترس انسان‌های خلاق و کسانی که دوست دارند در منزل به درآمدزایی بپردازند قرار می‌دهد.

بازار استفاده از پرینترهای سه بعدی بسیار داغ شده و این تکنولوژی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. رابرتسون معتقد است که بازار چاپگر سه بعدی مشابه چاپگرهای عکس است. در حالی که برخی افراد دوست دارند چاپگرهای خودشان را داشته باشند، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند کارشان را به دست خدمات چاپ سه بعدی بسپارند؛ زیرا این روش آسان‌تر و شاید هم ارزان‌تر باشد. همچنین محدودیت‌هایی هم برای چاپگرهای خانگی وجود دارد را ندارند.

تخفیف پرینتر سه بعدی