آدرس دفتر:

کرج-فردیس-شهرک طالقانی-خیابان طالقانی-بعد از میدان طالقانی-روبروی کوچه حکیمی فر

شماره تماس دفتر 02636637394---02636602986
شماره همراه پشتیبانی 09336005882

درآمدزایی با پرینتر های سه بعدی

تاریخ انتشار: 1 تیر 1401
درآ-مد-زایی-با-پرینت-های-سه-بعدی

مقدمه

پرینت سه بعدی روشی برای تولید محصولات است. این روش شامل ایجاد مدلی از محصول شما است که چاپگر شما را قادر می‌سازد تا آیتم را مطابق با مشخصاتی که شما تعیین کرده‌اید بسازد. پرینت سه بعدی مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به سهولت استفاده و توانایی تولید اقلام یکباره بدون هزینه گزاف اشاره کرد.

برای مصرف کنندگان، پرینترهای سه بعدی هدایایی عالی را می سازند که می تواند جرقه خلاقیت و الهام بخشیدن به کارآفرینی را ایجاد کند. قابلیت‌ها تقریباً نامحدود هستند، از جمله توانایی کسب سود با چاپگر.

شروع یک پرینت سه بعدی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد، زیرا برای شروع به سرمایه گذاری نسبتاً کم و یک منحنی یادگیری جزئی نیاز دارد. از راه اندازی وبلاگ گرفته تا فروش اقلام پرینت سه بعدی، مطمئناً روشی برای شما وجود دارد!

 

چه چیزی هایی می توان با پرینتر سه بعدی ساخت؟

یکی از مزایای پرینت سه بعدی توانایی ساخت تقریباً هر چیزی است. از گیره های تراشه گرفته تا جای دستمال توالت، اقلامی که می توانید تولید کنید بی پایان هستند. برخی از رایج ترین موارد برای کسب درآمد با پرینت سه بعدی عبارت اند از:

قطعات بازی

دکور خانه

جواهر سازی

مجسمه یا اکشن فیگور

گیره های تراشه

جا کلیدی

لوازم جانبی دستگاه

شانه ها

بطری بازکن

زیر لیوانی

نوار لغزنده دوربین

قاشق های اندازه گیری

سینی میز یا کاغذ

پیچ گوشتی یا سایر ابزارهای اساسی

کوزه یا بطری آب

و….

از کجا پرینتر سه بعدی بخریم

هدف اصلی شکل گیری شرکت تری دی استار امکان خرید پرینتر سه بعدی با کیفیت ایرانی برای مشتریان عزیز در هر نقطه ای از ایران است

علاوه بر خود چاپگر، شما همچنین باید مواد لازم را برای ایجاد محصولات خود خریداری کنید. انواع مختلفی از چاپگرها وجود دارند که از مواد مختلفی استفاده می کنند. پلاستیک ABS، PLA، نایلون، رزین های اپوکسی و پلی کربنات از رایج ترین آن ها هستند. می توانید این لوازم را به صورت آنلاین یا مستقیم از تولید کننده های پرینتر سه بعدی تهیه کنید.

سرعت چاپ

سرعت چاپ

سرعت چاپگر شما یکی از بزرگترین فاکتورهای قیمت است. چاپگرهایی که می توانند به سرعت تولید شوند ممکن است بسیار بیشتر از چاپگرهایی که زمان بیشتری نیاز دارند، قیمت داشته باشند. اگر قصد چاپ اقلام بزرگتر را دارید یا به اقلام خود نیاز دارید، ممکن است بخواهید یک چاپگر سریعتر بخرید.

اقلام چند رنگ

اقلام چند رنگ

برخی از چاپگرها قادر به ساخت اقلامی هستند که از رنگ های مختلف ساخته شده اند. این باعث افزایش هزینه های اضافی در مقایسه با چاپگر تک رنگ می شود. چاپ ساختارهای چند رنگ نیز سرعت دستگاه شما را کاهش می دهد و چاپگر پرسرعت را برای برخی ضروری تر می کند.

وضوح

وضوح

هر زمان که در مورد سبک چاپگر سه بعدی یا غیر سه بعدی بحث می شود، وضوح تصویر ظاهر می شود. همان طور که چاپگری که نمی تواند با 300dpi چاپ کند خروجی های تمیز و واضحی تولید می کند، چاپگر سه بعدی با وضوح بالاتر می تواند مواردی را تولید کند که صاف تر و دقیق تر باشند.

اگر قصد دارید مواردی را بسازید که دارای جزئیات هستند، باید چاپگر سه بعدی بخرید که چاپ با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

مطالعه
معرفی انواع پرینترهای سه بعدی

بهترین پرینترهای سه بعدی برای مبتدیان

اگر به تازگی پرینت سه بعدی را شروع کرده اید، گزینه ها می توانند بسیار زیاد باشند. هزاران گزینه وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که ممکن است هنوز به طور کامل متوجه آنها نشده باشید. ما برخی از بهترین گزینه ها را برای کسانی که تازه به چاپ سه بعدی می پردازند گردآوری کرده ایم.

چگونه با پرینتر سه بعدی درآمد کسب کنیم

داشتن یک چاپگر سه بعدی می تواند به یک دارایی درآمدزا تبدیل شود، مانند سهام، املاک یا دانش شما. شما می توانید بسیاری از اقلام مختلف را برای فروش، اجاره یا نگهداری برای خود چاپ کنید. در زیر برخی از بهترین راه های کسب درآمد با پرینتر سه بعدی آورده شده است.

با اجاره چاپگر خود درآمد کسب کنید

همان طور که در بالا ذکر شد، یک چاپگر سه بعدی می تواند میلیون ها تومن هزینه داشته باشد. شما می توانید با اجاره دادن چاپگر خود به دیگرانی که به دنبال استفاده از دستگاه شما هستند از این مزیت استفاده کنید. کالای خود را برای اجاره در رسانه های اجتماعی آگهی کنید.

شما باید یک قرارداد ساده داشته باشید که شرایط اجاره را با جزئیات مشخص کند و مشخص کند که چاپگر چه زمانی باید بازگردد و اگر چاپگر شکسته برگردانده شود چه اتفاقی می‌افتد.

مبلغی که می توانید چاپگر خود را اجاره کنید بسته به مدل و طول مدت اجاره متفاوت است.

اگر می خواهید درآمد غیرفعال داشته باشید، این یک گزینه عالی برای کسب درآمد با چاپگر سه بعدی است.

یک کسب و کار خدمات چاپ سه بعدی راه اندازی کنید،برخی از افراد ممکن است به دلایل متعدد بخواهند محصولی با چاپگر سه بعدی تولید کنند. می‌توانید خدماتی را برای چاپ محصولات در صورت تقاضا شروع کنید.

مبلغی که شما برای خدمات چاپ خود دریافت می کنید بسته به پیچیدگی پروژه و زمان طراحی آن متغیر است.

با راه اندازی یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا، کسب درآمد با چاپ سه بعدی می تواند نسیمی باشد.

در هنگام شروع شما مجبور خواهید شد با مشتریان زیادی سروکار داشته باشید که ممکن است کمی مشکل شود و اغلب با درخواست هایی خارج از خدمات چاپ سه بعدی سنتی مواجه خواهید شد.

تولید و فروش محصولات پرینت سه بعدی برای کسب درآمد

از آن جایی که چاپ سه بعدی بسیار متنوع است، می توانید محصولات خود را برای فروش آنلاین تولید کنید. عینک‌ها، راکت‌های تنیس، مجسمه‌ ها و بسیاری از محصولات دیگر را می‌توان با پرینتر سه بعدی تولید کرد و به شما فرصتی برای پول نقد می‌دهد.

می‌توانید اقلام خود را برای فروش در سایت‌های تجارت الکترونیکی فهرست کنید، یا می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را برای فروش محصولات خود ایجاد کنید. در هر صورت، فروش محصولات شما راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد است.

بسیاری از اقلام پرینت سه بعدی برای طراحی و ساخت بسیار ساده هستند و آن را گزینه ای عالی برای مبتدیان برای شروع کسب درآمد و کسب درآمد غیرفعال می کند.

ایجاد دکوراسیون منزل

ایجاد دکوراسیون منزل

دکور خانه معمولاً از پلاستیک ساخته می‌شود، که آن را به یک کاندید عالی برای چاپ با چاپگر سه بعدی تبدیل می‌کند. سپس می توانید دکور خود را بفروشید یا آن را برای خانه خود نگه دارید. از آن جایی که دکوراسیون خانه بسیار محبوب است، این اقلام چاپ شده می توانند به سرعت فروخته شوند. این می تواند یک راه سریع و ساده برای کسب درآمد با پرینت سه بعدی باشد.

یک وب سایت منابع چاپ سه بعدی ایجاد کنید

یک وب سایت اختصاص داده شده به چاپ سه بعدی ایجاد کنید تا از هر بازدیدکننده ای که به وب سایت شما دسترسی دارد، درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید ابزار، لوازم و موادی را که سایر چاپگرهای سه بعدی ممکن است به دنبال آن باشند، بفروشید. همچنین می توانید یک راهنمای مبتدی ایجاد کنید که نحوه شروع کار را به پرینترهای سه بعدی جدید نشان می دهد.

قاب یا لوازم جانبی تلفن ایجاد کنید

قاب یا لوازم جانبی تلفن ایجاد کنید

همان طور که تلفن های همراه در جامعه امروزی بسیار برجسته هستند، می توانید با ایجاد قاب های تلفن سفارشی برای کاربران از مزایای آن استفاده کنید. می‌توانید درخواست‌ هایی را برای طرح‌های مختلف دریافت کنید و با رسیدن درخواست‌ ها، آن ها را بسازید. دارندگان تلفن حاضرند برای این قطعات سفارشی پول بپردازند و به شما فرصت عالی برای کسب درآمد با چاپگر سه بعدی خود می دهند.

چاپ لیوان یا کارد و چنگال

چاپ لیوان یا کارد و چنگال

با چاپ این لوازم خانگی، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و خلاق باشید. همچنین می توانید اقلام خود را به صورت آنلاین بفروشید تا با چاپگر خود درآمد کسب کنید. ساخت قطعات سفارشی را در نظر بگیرید که ممکن است کلکسیونرها برای افزایش سود شما حسادت کنند.

تجهیزات ورزشی ایجاد کنید

تجهیزات ورزشی ایجاد کنید

اقلامی مانند راکت تنیس، پاروهای شنا، و توپ‌های ضربتی گزینه ‌های عالی برای چاپ با چاپگر شما هستند. سپس می توانید آن ها را برای خود نگه دارید یا آن ها را به صورت آنلاین از طریق سایت های تجارت الکترونیک یا وب سایت خود بفروشید. اقلام مختلف پرینت سه بعدی زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را در نظر بگیرید.

در چاپ سه بعدی و سهام فناوری سرمایه گذاری کنید

در حالی که این مستقیم ترین راه برای شروع کسب درآمد از چاپگر سه بعدی شما نیست، می توانید سرمایه گذاری در شرکت هایی را انتخاب کنید که در فضای چاپ سه بعدی سهمی دارند.

ممکن است در شرکتی سرمایه گذاری کنید که چاپگرهای سه بعدی می سازد یا شرکتی که اقلام پرینت سه بعدی را می فروشد.

آخرین ایده ها در مورد کسب درآمد با چاپگر سه بعدی

کسب درآمد با پرینت سه بعدی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از چاپگرتان وجود دارد که برخی از آن ها آسان ‌تر از دیگران هستند. از ایجاد محصولات برای فروش آنلاین، اجاره خود چاپگر، راه اندازی یک سرویس چاپ سه بعدی، حتی آموزش چاپ سه بعدی به دیگران، زمان بهتری برای کسب درآمد با چاپگر سه بعدی شما وجود ندارد. بهتر از همه، هر کسی می تواند در هر سنی از چاپ سه بعدی درآمد کسب کند.

از دیگر خدمات ما همچنین چاپ سه بعدی در کرج و تعمیرات پرینتر سه بعدی در تهران و کرج می باشد و در صورتیکه هزینه لازم برای خرید پرینتر سه بعدی را ندارید می توانید طرح های مدنظر خود را به تیم ما ارائه دهید و ما کلیه طرح های مد نظر شما را چاپ می کنیم.

اشتراک گذاری در :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف پرینتر سه بعدی