آدرس دفتر:

کرج-فردیس-شهرک طالقانی-خیابان طالقانی-بعد از میدان طالقانی-روبروی کوچه حکیمی فر

شماره تماس دفتر 02636637394---02636602986
شماره همراه پشتیبانی 09336005882

خرید دستگاه سی ان سی (cnc)

  خرید دستگاه سی‌ان‌سی (cnc) و نکات مهم در انتخاب

برای خرید دستگاه سی‌ان‌سی در ابتدا باید بدانیم که نیاز ما چیست و چه خواسته‌ای از دستگاه سی‌ان‌سی داریم، برای مثال ممکن است کار یک فرد برای حکاکی چوب باشد و کار فرد دیگری کار با فلزات و برش آنها و … .برای آشنایی کامل با این دستگاه مقاله  دستگاه سی ان سی چیست را مطالعه نمایید .


خرید دستگاه CNC باتوجه‌به نکات زیر:

استراکچر دستگاه CNC

  • استراکچر فلزی
  • استراکچر پروفیل آلومینیومی
  • استراکچر پلکسی

در خرید دستگاه سی‌ان‌سی بهتر است استراکچر پروفیل فلزی انتخاب شود و به‌صورت کامل جوش شده باشد و پروفیل‌های مورداستفاده داری ورق‌های با قطر بالا که قدرت و استحکام داشته باشند که فشار زیاد را تحمل کنند.

اسپیندل دستگاه CNC

در موارد استفاده برای چوب، پلکسی و پلاستیک می‌بایست دور فرز سی‌ان‌سی بالا باشد (حداقل بالای 12000 هزار دور تا 24000 دور) و در موارد استفاده برای فلز می‌بایست دور فرز سی‌ان‌سی بین (4000 دور تا 8000 دور) باشد، و این عمل مهم بودن فرز اسپیندل در دستگاه سی‌ان‌سی می‌باشد.

موتور دستگاه CNC

  • سرور موتور
  • استپ موتور

در خرید دستگاه CNC نوع موتور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در سرور موتور دقت بالاتر می‌باشد و به دلیل انکودری که در دراور دستگاه است می‌تواند جزئیات و مختصات را از دست نداده و حفظ کند.

خرید سی ان سی
نکات مهم خرید دستگاه سی ان سی

در استپ موتور به این شکل نمی‌باشد، استپ موتور می‌تواند در لحظه استپ کند و بادقت و سرعت کمتری نسبت به سرور موتور کار می‌کند. پیشنهاد می‌شود در خرید دستگاه CNC سرور موتور انتخاب شود.

محورهای حرکتی دستگاه CNC

  • بال اسکرول
  • لید اسکرول
  • دنده شونه ای
  • تسمه

در دستگاه‌های سی‌ان‌سی استفاده از تسمه رایج نمی‌باشد و بیشتر برای دستگاه‌های ارزان‌قیمت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در دستگاه‌های پیشرفته از محور بال اسکرول و دنده شونه ای و در ردهٔ دوم و ارزان‌تر از محور لید اسکرول استفاده می‌شود.

بال اسکرول در ابعاد مختلف وجود دارند از ابعاد (8 میل تا 40 میل) که برای دستگاه سی‌ان‌سی چوب و فلز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در مرحله بعد به چگونگی کار دستگاه یعنی مورب یا تخت بودن آن دقت می‌شود.

چگونگی بعد تخت و مورب دستگاه cnc

همان‌طور که از نامشان پیداست بعد تخت به‌صورت تخت بوده و محورها دارای زاویه نیستند و ریل‌های آن در راستای افق قرار دارند در هنگام کار دستگاه cnc ، نیروی وارده از طرف ابزار به سمت قطعه، کار به‌صورت افقی می‌باشد.
در بعد مورب ریل‌های محورها نسبت به افق دارای زاویه هستند و نیروی وارده از ابزار به قطعه کار نیز به‌صورت زاویه‌دار است و نسبت به بعد تخت داری مزیت‌های بیشتری می‌باشد.
بعد مورب نسبت به بعد تخت به این شکل می‌باشد که تمام تجهیزات عایق‌بندی می‌شوند بوده که موجب این می‌شود که براده‌ها مستقیماً به مخزن براده‌ها هدایت می‌شوند و دیگر مزیت آن سیستم روغن‌کاری را از تماس با آب صابون جدا نگه می‌دارد و در نتیجه روغن‌هایی که از بال اسکرو یا ریل‌های محورها سرریز می‌شود با آب صابون مخلوط نشده که به دلیل عدم ترکیب روغن و آب صابون موجب می‌شود آب صابون دیرتر فاسد شود.

خرید دستگاه سی‌ان‌سی (cnc)
دستگاه CNC

مزایای مکانیکی بعد مورب هم به علت وجود سطح شیب‌دار و باتوجه‌به امکان حرکت تارت به سمت اپراتور امکان هرگونه عملیات شمارش ابزار، بازرسی و نگهداری تعمیرات ابزار نسبت به بعد تخت آسان‌تر می‌باشد شیب میز، زاویه محیط کار بهتری برای اپراتور جهت Load   و Unload   کردن قطعه کار و دسترسی بهتر فراهم می‌کند. درحالی‌که در بعد تخت تارت در سمت اپراتور است و نوک ابزار در جهت مخالف اپراتور است که باعث می‌شود اپراتور نتواند عملیات موردنظر را به‌راحتی انجام دهد.

 دستگاه سی‌ان‌سی (cnc) در انواع صنایع

امروزه  دستگاه cnc  از  جمله دستگاه هایی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. به عبارتی یک دستگاه مادر محسوب می شود که در انواع صنعت جایگاه ویژه ای دارد.
در واقع دستگاه سی ان سی  علاوه بر کیفیت، دقت و سرعت کار را افزایش می دهد و باعث سریع تر شدن روند پیشرفت صنایع می شود .

از جمله صنایعی که دستگاه سی ان سی (cnc) در آن ها استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  cnc برای حکاکی، منبت و برش تخت
  • دستگاه سی‌ان‌سی (cnc) چوب
  • سی‌ان‌سی سنگ
  • دستگاه cnc تراش
  • دستگاه سی‌ان‌سی (cnc) پلاسما و co2
  • دستگاه cnc وایرکات
  • دستگاه cnc برش واتر جت
  • دستگاه سی‌ان‌سی فرز

مزیت خرید دستگاه سی‌ان‌سی (cnc) از3dpstar برترین تولید کننده انواع سی ان سی

شرکت تری دی استار فعالیت خود را در زمینه تولید انواع چاپگرهای سه‌بعدی صنعتی، دستگاه‌های سی‌ان‌سی و انواع پرینتر سه‌بعدی خانگی با قیمتی مناسب نسبت به کیفیت ارائه محصولات در سال 1395 آغاز به کار نمود.

واحد طراحی شرکت تری دی استار توسط استعدادهای نوظهور و با تجربه‌ای از دانش‌آموختگان برتر میهن عزیزمان ایران سازمان‌یافته است.

تیم ما با صرف زمان زیاد و پژوهش و آزمایش‌های بسیار در زمینه ساخت پرینترهای سه‌بعدی و دستگاه‌های سی‌ان‌سی به کسب تجربه بسیاری در تولید و پیاده‌سازی این دستگاه‌ها نائل شده است که بتواند برای عزیزانی که در فعالیت و کسب‌وکار خود نیاز به دستگاه‌های سی‌ان‌سی دارند تری در استار بتواند نیاز آنها را با بهترین و مناسب‌ترین کالا برطرف کند.با کسب مشاوره از تری دی استار شما می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم برای خرید دستگاه سی‌ان‌سی ابتدا  نیاز و کار خود را در نظر می‌گیریم و سپس چگونگی کار دستگاه و در آخر انتخاب یک دستگاه مفید و باکیفیت از شرکتی که مشاوره کامل دربارهٔ دستگاه‌ها، نگهداری و… داشته باشد و شامل خدمات پس از فروش که تری دی استار همهٔ این خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

شما سروران گرامی  برای اطلاع از قیمت دقیق انواع  دستگاه cnc  می توانید +982636663885 تماس بگیرید.

سوالات متدوال خرید دستگاه cnc

بله. در شرکت تری دی استار دستگاه سی ان سی فلز با قیمت مقرون به صرفه تولید می‌شود که بسیار با کیفیت‌تر از نمونه‌های مشابه خود در بازار عمل کرده و از جنس آهن و کاملا فلزی است.

بله. شرکت تری دی استار از محورهای حرکتی تا برد و اسپیندل ان و شاسی را برای شما مصرف‌کنندگان سی ان سی تغییر خواهد داد.

سی ان سی شرکت تری دی استار با استفاده از بکارگیری بهترین متریال ساخت در محورهای حرکتی، استفاده از ریل واگن TBI تایوانی و برد کنترلر MACH3 یا AUTORICHو همچینین استفاده از درایورهای ۶۴ استپ استپر موتور و بال اسکرو همچنین اسپیندل‌های صنعتی وارداتی و …موچب تولید دستگاه سی ان سی با استحلاک کم، دقت بالا و کیفیتی بینظیر شده است.

سی ان سی به صورت اختصاصی با توجه به ابعاد مورد نظر شما ساخته میشود و قیمت دستگاه سی ان سی نیز با توجه به حزئیات مطرح شده از سوی خریدار، تعیین می‌گردد.

در بدنه پروفیل با دلیل استفاده از متریال المینیوم در ساخت سی ان سی، دارای استحکام پایین بوده و به مرور زمان باعث لرزش و ارتعاش در کار شده و کیفیت دستگاه را کاهش می‌دهد.

تخفیف پرینتر سه بعدی