آدرس دفتر:

کرج-فردیس-شهرک طالقانی-خیابان طالقانی-بعد از میدان طالقانی-روبروی کوچه حکیمی فر

شماره تماس دفتر 02636637394---02636602986
شماره همراه پشتیبانی 09336005882

فرآیند چاپ سه بعدی با مدل های جدید کربن سریعتر می شود

تاریخ انتشار: 26 خرداد 1401
فرآیند چاپ سه بعدی با مدل های جدید کربن سریعتر می شود

پرینت سه بعدی تولید را متحول کرده است و به شرکت ها اجازه می دهد محصولاتی بسازند که با دیگر از روش های قبلی مانند قالب کاری برا آنها مقرون به صرفه نباشد. علت محبوبیت پرینتر های سه بعدی به دلیل تولید نمونه های اولیه از محصولات و یا خدماتشان است. شرکت هایی مانند کربن نیز قصد دارند صنعت تولید را متحول کنند.

شرکت سازنده پرینتر سه بعدی کربن اخیراً دو مدل جدید پرینتر سه بعدی M3 وM3 Max

را معرفی کرده است که برای کاربردی تر کردن روش ساخت طراحی شده اند. این شرکت عنوان کرد که: سیستم‌ها بهتر می‌توانند مشکلات استرس تولید را شناسایی و جبران کنند و در نتیجه محصولات قوی‌تری تولید می‌کنند که اغلب می‌توانند سریع‌تر چاپ شوند.

در اکثر پرینترهای سه بعدی، فیلامنت از بالا وارد پرینتر سه بعدی می شود و به شکل رشته ای لایه به لایه به یک شی جامد  سه بعدی تبدیل می کنند. کربن رویکرد متفاوتی دارد و یک مایع را با نور لیزر فرابنفش هدایت شده از پایین می‌کشد.

[advanced_iframe src=”https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/WlNXn/vt/frame” width=”100%” height=”600px”]

شرکت کربن رویکردی دارد که با آن بتواند در ساخت توری های جذب‌کننده ضربه‌ای هوا بکار برده شود که از آن ها می توان به زیره‌های میانی کفش مناسب برای دویدن شرکت آدیداس، صندلی‌های مخصوص دوچرخه و کلاه‌های مخصوص فوتبال ریدل را در بر می گیرد. همچنین می‌تواند از پلاستیک‌های سخت‌تر برای محصولات همترازی دندان، درپوش سوخت لامبورگینی و پدال‌های دوچرخه استفاده کرد.

مطالعه
بهترین پرینتر های سه بعدی در سال 1401+ لیست امکانات

شرکت carbon مستقر در Redwood City کالیفرنیا و در سال 2013 احداث شد و نقش کلیدی را در چاپ سه بعدی ایفا می کند. این شرکت محصولات خود را به شرکت های کوچک و یا تولید کنندگانی که نیاز به صدها چاپگر سه بعدی دارند ارائه می کند. و در حال حاضر رقیب غول های بزرگی همچون اچ پی و یا جنرال الکتریک است.
فناوری چاپ کربن به نام Digital Light Synthesis، اجسام پرینت سه بعدی را در حین چاپ به آرامی بالا می کشد و به مواد مایع اجازه می دهد تا در زیر آن جریان پیدا کند و لایه بعدی را تشکیل دهد. ماشین های M3 و M3 Max برای تشخیص مشکلات تنظیم سرعت چاپ و بر اساس آن طراحی شده اند.

مدیر بازاریابی این شرکت  Rob L’Heureux گفت :

نتیجه چاپ سریعتر تا 2.5 برابر سریعتر برای شبکه های الاستومری هواو قطعات با کیفیت بالاتر و سازگارتر است.

اما اصلاحات آن باعث می شود محصولات صاف تر به نظر برسند. M2در حال آماده سازی است و تا نیمه دوم 2022 عرضه می شود. این پرینتر از ابعاد چاپی M3 Max برخوردار است. که برای چاپ محصولات M3 تقریباً دو برابر مساخت سطح 12×6.4×12.8 می تواند با اندازه بزرگتر یا کوچکتر در زمانبندی پیاده سازی سریع عمل می کند. با استفاده از پردازنده جدید تصویر برداری 4k در آن بسیار کاربردی می باشد.

پلاستیک های قالب گیری تزریقی همیشه برای تولید انبوه ارزان تر خواهند بود را دارد.

اشتراک گذاری در :

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف پرینتر سه بعدی